Javascript är inaktiverat

Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.

 

 

TACK FÖR ATT NI ÄR MED OCH GÖR MÖTET MÖJLIGT!

I er bokade monteryta ingår en monterpersonal (2 person för utställare, 3 resp 6 personer som sponsor). Dessa personer är inte automatiskt anmälda utan skall tillsammans med övriga kollegor anmälas. Anmälan kan göras via denna länk.
Om ni önskar delta med fler personal (till en kostnad) gör ni det på samma länk.

Inflyttningstid
Onsdagen den 11 september mellan kl. 08,00-11,30. Allt skall vara klart och all emballage skall vara borttaget tills dess.

Demonteringstid
Utflytt kan ske efter fm kaffet kl. 11,00 på fredagen den 13 september, ni får självklart vara kvar till konferensens slut kl. 12,30

Utställningens öppettider
Utställningen är öppen under mötesdagarnas öppettider. För mer exakta tider hänvisar vi till det vetenskapliga programmet.
Vi kommer även i år anordna en "tipsrunda" i utställningen med en fråga vid varje bord under första kvällen, onsdagen den 11 september kl. 16,45-18,15. Då får ni ytterligare tid med alla deltagare.

Monter
I monterytan ingår endast el.
Önskar ni bord, stolar etc maila Åsa senast 25 augusti så beställer vi detta till er och bekräftar med kostnad.
Se skiss, montrarna är inte skalenliga, alla har djup 2 meter.
Golvet är stengolv
Höjdbyggnation är max 3 meter, om önskan om högre väggar eller från tak tillkommer det en kostnad

Leveransadress
Lugnetkyrkan Konferens
Lugnetvägen 1
791 31 Falun
Märk: Reumatologerna, ditt bolagsnamn
kontakt Helene Holmer
Tidigast leverans är fredagen den 6 september



Relger & Ansvar:
Om speciellt värdefull eller ömtålig utrustning används i samband med utställning rekommenderar vi att uställaren beställer bevakning av utrustningen alternativt bokar vakthållning. Mötet eller anläggning påtar sig inget ansvar för utställningens varor, produkter, verktyg, m.m. vare sig före, under eller efter arrangemanget. Utställaren har ansvar för all utrustning i montern både egen och hyrd under hela perioden
Utställare får inte överskrida gränserna för den bokade utställningsytan.
All servering och försäljning av mat och dryck, handhas av anläggningen, undantaget är godis.
Stearin-, värmeljus eller brinnande lyktor är inte tillåtna.
Utrymningsvägar får under inga omständigheter blockeras.

Det är vi/MKON som sköter de praktiska bitarna kring Reumadagarna och ni finner oss i
registreringsdisken under samtliga kongressdagar. Är det något du undrar över är du välkommen till oss.
Det är här du hämtar ut din namnbricka som fungerar som inpasseringskort.

Förtäring för er:
Alla kaffepauser och luncher kommer finnas framme för er ca 20 minuter innan programmet visar, så att ni hinner äta innan alla deltagare kommer ut från sessionerna.

Socialt program:
Vi har konferensmiddag på onsdag. Underhållning kommer att finnas under middagen till dessert/kaffet. Om ni önskar delta på denna, anmäler ni er samtidigt som ni gör er personliga registrering eller kontaktar oss om ni vill lägga till middagar om ni redan är registrerade.

Har ni frågor är ni varmt välkomna att ta kontakt med mig.

Åsa Eklund
Projektledare
MKON
0731 531 531
asa@mkon.se