Javascript är inaktiverat

Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.

 

 

Viktig information om formatet SFAI & AnIva-veckan 2021


För att vara helt säkra på att kunna genomföra SFAI & AnIva-veckan planerar nu föreningarna för ett hybridmöte.
Det innebär att vi hoppas kunna ha deltagare på plats men också via länk. Om man fortfarande inte får lov att samlas på plats kommer mötet att omvandlas till ett helt digitalt möte.


Vad innebär detta för deltagarna?
Deltagaranmälan öppnas den 1 mars och då kommer man kunna anmäla sig som deltagare på plats eller som deltagare via digital länk. Båda anmälningsalternativen kommer att ha en avgift.

  • Deltagare kan senare uppgradera sin digitala anmälan till en på platsanmälan om läget för dem ändras.
  • Om mötet blir helt digitalt omvandlas alla på platsanmälningar automatiskt till digital anmälan.
  • Om det finns restriktioner gällande antal kommer vi att tillämpa principen ”först till kvarn….”, men föreläsare, moderatorer, organisatörer och medlemmar har förtur.


Vad innebär detta er som utställare & sponsorer?

  • Ni kommer att behöva förbereda för en fysisk monter och en virtuell monter.
  • Alla utställande företag kommer att i sin virtuella monter kunna ha mindre presentationer för de deltagare som deltar digitalt. Deltagarna blir då indelade i mindre grupper.
  • Om restriktioner gällande antal finns kommer personal från företag endast få tillgång till programmet i mån av plats. Givetvis kommer alla få tillgång till programmet digitalt via appen.
  • Om mötet blir helt digitalt kommer utställare fram till den 1 maj kunna boka av beställt material till den fysiska montern. Denna deadline kan komma att flyttas fram beroende på hur läget i samhället ser ut.


 
Ni kommer att få mer information om vilken exponering som kommer till i det digitala mötet och även mer information om kongressen i övrigt så snart vi vet mer.